Przyjmuje: dzieci i młodzież od 6 r. ż., dorosłych (ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia ich w roli rodziców)
Prowadzi: konsultacje psychologiczne, poradnictwo psychologiczne i psychoedukację, konsultacje rodzicielskie, diagnozę psychologiczno-pedagogiczną dzieci i młodzieży szkolnej
O MNIE
Jestem psychologiem i doktorem nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki.
Wspieram dzieci i młodzież przechodzące przez trudne momenty w ich życiu, udzielając pomocy w odzyskaniu wiary i siły do radzenia sobie z wyzwaniami. Zapraszam dzieci i młodzież mierzącą się z trudnościami adaptacyjnymi związanymi z sytuacją rodzinną, rówieśniczą, stresem, zaburzeniami emocjonalnymi, nieśmiałością, lękiem, zachowaniem agresywnym. Pracuję również z osobami będącymi w trudnej sytuacji rodzinnej związanej z rozwodem, rozstaniem rodziców.
Jako specjalista z zakresu psychologii rodziny pomagam dorosłym odnaleźć się w roli rodzica, a także zrozumieć zachowanie ich dzieci wspierając w działaniach wychowawczych. Ciepła i życzliwa relacja w trakcie spotkań z dziećmi i młodzieżą, rodzicami jest moim priorytetem, zaś praca jest dla mnie pasją i przyjemnością.
Ukończyłam studia psychologiczne na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz uzyskałam stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki. Ukończyłam również studia podyplomowe w zakresie psychologii klinicznej. Swoje doświadczenie zawodowe poszerzyłam w wielu placówkach m.in. współpracując z prywatnymi i publicznymi placówkami oświatowymi oraz poradniami psychologiczno-pedagogicznej.
Na bieżąco aktualizuję i poszerzam specjalistyczną wiedzę i umiejętności. Ukończyłam specjalistyczne szkolenia, między innymi:
Szkolenie Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach TSR I stopnia (CTSR, Warszawa).
Szkolenie Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży (CBT, Warszawa).
Szkolenie Mediacje Rodzinne (PCM, Warszawa).
Posiadam Certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych (CWRO, Warszawa).
Jestem Realizatorem Programu Szkoła dla Rodziców i Wychowawców (ORE, Warszawa).
Szkolenie w zakresie uprawnień diagnostycznych: Skala Inteligencji Stanford-Binet 5 oraz Baterie metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów (PTPiP, Gdańsk).
W pracy z dziećmi i młodzieżą korzystam z filozofii i metod Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Wykorzystuję również techniki terapii poznawczo-behawioralnej, dzięki którym mogę zaplanować skuteczny i atrakcyjny proces terapii dla najmłodszych. W terapii z młodzieżą i dorosłymi metody pracy dostosowuje do ich potrzeb. Celem mojej pracy jest nie tylko pomoc w poprawie relacji rodzinnych, ale wsparcie w budowaniu trwałej zmiany opartej na rozwiązaniu istniejącego problemu.